Obchodní podmínky hry Galaxi: Stargate

(dále jen „obchodní podmínky“, „podmínky“)
  1. Definice a výklad pojmů
    1. Provozovatel – provozovatelem hry je Jan Urbánek, Habrmannovo náměstí 680/16, 312 00, Plzeň.
    2. Hra – hra Galaxi: Stargate dostupná na internetové doméně galaxi.cz (včetně subdomén a souvisejících služeb).
    3. Pravidla hry – jsou nedílnou součástí těchto podmínek (viz Přílohy) a upravují užívání hry Galaxi: Stargate.
    4. Uživatel (hráč) – fyzická osoba, která se registrovala a přihlásila do hry. Registrace není možná pro právnické osoby.
    5. Uživatelský profil – vzniká registrací. Pod tímto profilem se hráč přihlašuje a prezentuje ve hře.
    6. Techpointy – virtuální měna směnitelná výhradně v rámci hry za nadstandardní služby; nemají reálnou peněžní hodnotu, nelze je vyplatit v hotovosti, jsou nepřevoditelné a vázané na účet.
    7. VIP – časově omezený nadstandardní status poskytovaný výhradně za Techpointy; je nepřenosný, nepřevoditelný a nelze jej refundovat.
  2. Předmět smlouvy
    1. Předmětem těchto podmínek je upravení užívání hry Galaxi: Stargate, provozované Provozovatelem. Účelem je vymezení práv a povinností mezi uživatelem a provozovatelem hry.
    2. Užívání hry je upraveno těmito obchodními podmínkami a pravidly hry. Jakákoli změna je možná pouze písemným dodatkem mezi uživatelem a provozovatelem.
  3. Uživatelé
    1. Uživatelé hrají hru za účelem zábavy. Užívání hry k obohacení je v rozporu s těmito podmínkami.
    2. Uživatel se zavazuje k dodržování obchodních podmínek a pravidel hry.
    3. Pokud uživatel jedná v rozporu s podmínkami nebo pravidly, vyhrazuje si Provozovatel právo účet dočasně zablokovat (ban) nebo trvale smazat. V případě trvalého smazání propadají veškeré zakoupené Techpointy, VIP a služby bez nároku na refundaci.
  4. Uživatelský profil
    1. Profil nesmí obsahovat erotické, rasistické, vulgární, či jinak nevhodné prvky.
    2. Profil musí být spravován jedinou fyzickou osobou. Pokud jedna osoba spravuje více profilů, mohou být všechny smazány.
    3. Uživatel smí vlastnit pouze jeden profil. Z jednoho PC smí hrát pouze jeden hráč; výjimku může povolit Provozovatel dle pravidel hry.
    4. Uživatel smí spravovat pouze profil, který si sám zaregistroval; nesmí se přihlašovat na cizí profily.
    5. Uživatel je povinen se do hry přihlásit alespoň jednou za 30 dnů. Pokud se tak nestane, může být účet deaktivován nebo trvale smazán bez nároku na refundaci zakoupených služeb a Techpointů.
  5. Užívání hry
    1. Hra je bezúplatná; nadstandardní služby jsou poskytovány za úplatu dle ceníku.
    2. Hru lze užívat pouze prostřednictvím webového prohlížeče.
    3. Uživatel odpovídá za funkčnost svého HW a SW. Provozovatel negarantuje dostupnost na HW/SW uživatele.
    4. Uživatel nesmí používat nepovolené nadstavby prohlížeče, skripty či automatizaci, které nejsou výslovně povolené Provozovatelem.
    5. Uživatel hraje dobrovolně a nebude požadovat náhradu za škody v reálném životě.
  6. Dostupnost hry
    1. Dostupnost hry není garantována.
    2. Provozovatel prohlašuje, že hru provozuje dle svých technických možností a zásad slušného jednání.
    3. Provozovatel může hru nebo její část kdykoli odstavit z důvodu chyby, údržby, bezpečnosti či jiného závažného důvodu.
    4. Provozovatel může omezit přístup ze zahraničí nebo anonymních/proxy/VPN serverů.
  7. Chyby hry
    1. Hra může obsahovat skryté vady.
    2. Provozovatel nenese odpovědnost za skryté vady hry.
    3. Pokud je uživatel poškozen chybou, může požádat o nápravu; Provozovatel negarantuje termín ani způsob opravy.
    4. Uživatel je povinen nahlásit chyby Provozovateli bez zbytečného odkladu.
  8. Nadstandardní služby a platby
    1. Nadstandardní služby jsou odměny za finanční či jinou podporu hry a jsou poskytovány dle ceníku ve hře.
    2. Hlavní platební jednotkou jsou Techpointy. Techpointy jsou nepřevoditelné do dalšího herního věku a jsou vázané na konkrétní účet.
    3. Zakoupené služby (včetně VIP a Techpointů) jsou nepřenosné a nerefundovatelné, pokud není výslovně stanoveno jinak v těchto podmínkách.
    4. Časově omezené služby se během dočasného banu nepozastavují ani neprodlužují a nekompenzují se.
    5. Ochrana proti podvodům/chargebackům: Při důvodném podezření na podvod, zneužití platebních prostředků nebo chargeback si Provozovatel vyhrazuje právo dočasně zablokovat účet, pozastavit poskytování služeb a požadovat náhradu škody. V odůvodněných případech může být věc postoupena orgánům činným v trestním řízení.
  9. Zákaz přístupu do hry (sankce)
    1. Za závažné porušení podmínek nebo pravidel hry, případně jejich opakované porušení, může Provozovatel omezit přístup do hry dočasně (ban) nebo účet trvale smazat.
    2. Dočasný ban znamená, že po stanovenou dobu nemá uživatel přístup ke hře ani k zakoupeným nadstandardním službám; zakoupené časově omezené služby běží dál a nejsou prodlužovány ani kompenzovány. Techpointy a služby zůstávají vázány na účet a nelze žádat jejich refundaci.
    3. Trvalé smazání účtu znamená, že uživatel pozbývá veškerý přístup do hry včetně všech zakoupených Techpointů, VIP a dalších položek vázaných na účet; bez nároku na jakoukoli náhradu, vrácení plateb či kompenzaci.
    4. Omezení přístupu může být provedeno na základě uživatelského profilu nebo IP adresy; uživatel se nesmí pokoušet opatření obcházet.
    5. Kromě banu a smazání účtu může Provozovatel uložit i jiné sankce, např. omezení komunikace (mute), status Trestanec, odebrání privilegií či smazání planet, přiměřeně povaze a závažnosti porušení.
  10. Reklamace služeb
    1. Zakoupené balíčky služeb, které byly zcela nebo zčásti využity, nelze vracet. Časově omezené služby se nekompenzují.
    2. Za nedostatek služby se považuje její nefunkčnost nebo nedodání Provozovatelem; za nedostatek se nepovažuje změna herní mechaniky, vyvážení hry, dočasná nedostupnost způsobená údržbou či porušením povinností uživatele.
    3. Uživatel musí nedostatek služby oznámit bez zbytečného odkladu prostřednictvím kontaktu uvedeného v Přílohách.
  11. Komunikační systémy a obsah uživatele
    1. Pošta: Provozovatel si vyhrazuje v případě podezření z porušení podmínek nebo pravidel právo nahlédnout do pošty hráče a smazat nevhodnou poštu.
    2. Fórum a další kanály: Provozovatel může fórum či jeho část uzavřít, mazat nevhodné příspěvky a zakázat psaní.
    3. Odpovědnost za obsah: Uživatel nese plnou odpovědnost za obsah, který do hry vkládá (chat, fórum, pošta). Je zakázán obsah protiprávní, urážlivý, hanlivý, pomlouvačný, diskriminační, porušující práva třetích osob či pravidla hry.
  12. Obchodní sdělení a ochrana osobních údajů
    1. Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s právními předpisy ČR a EU (GDPR) a Prohlášením o zpracování osobních údajů uvedeným v Přílohách.
    2. Uživatel souhlasí se zasíláním obchodních sdělení souvisejících s hrou, produkty a službami Provozovatele; souhlas lze kdykoli odvolat dle pokynů v každém sdělení.
  13. Závěrečná ustanovení
    1. Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto podmínky a pravidla hry; změna nabývá účinnosti zveřejněním.
    2. Proti pravidlům hry se lze odvolat písemně na adresu Provozovatele; nesrovnalosti ohledně obchodních podmínek se řeší písemnou formou.
    3. Neplatnost jednotlivého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.
    4. Ukončení služby: Provozovatel si vyhrazuje právo hru a poskytování nadstandardních služeb kdykoli ukončit, a to bez nároku uživatelů na náhradu či refundaci Techpointů a služeb.
    5. Rozhodné právo a jurisdikce: Tyto podmínky a smluvní vztahy se řídí právem České republiky. Vztahy, které nelze vyřešit mimosoudně, budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu v ČR.
    6. Požadavky zaslané na [email protected] budou vyřízeny do 30 dnů od doručení.

Přílohy

Mimosoudní řešení sporů (ADR)

V případě spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: [email protected], web: adr.coi.cz.