Obchodní podmínky hry Galaxi: Stargate
(dále jen „obchodní podmínky“, „podmínky“)
- Definice a výklad pojmů
- Provozovatel – provozovatelem hry je Jan Urbánek, Habrmannovo náměstí 680/16, 312 00, Plzeň.
- Hra – hra Galaxi: Stargate dostupná na internetové doméně galaxi.cz (včetně subdomén a souvisejících služeb).
- Pravidla hry – jsou nedílnou součástí těchto podmínek (viz Přílohy) a upravují užívání hry Galaxi: Stargate.
- Uživatel (hráč) – fyzická osoba, která se registrovala a přihlásila do hry. Registrace není možná pro právnické osoby.
- Uživatelský profil – vzniká registrací. Pod tímto profilem se hráč přihlašuje a prezentuje ve hře.
- Techpointy – virtuální měna směnitelná výhradně v rámci hry za nadstandardní služby; nemají reálnou peněžní hodnotu, nelze je vyplatit v hotovosti, jsou nepřevoditelné a vázané na účet.
- VIP – časově omezený nadstandardní status poskytovaný výhradně za Techpointy; je nepřenosný, nepřevoditelný a nelze jej refundovat.
- Předmět smlouvy
- Předmětem těchto podmínek je upravení užívání hry Galaxi: Stargate, provozované Provozovatelem. Účelem je vymezení práv a povinností mezi uživatelem a provozovatelem hry.
- Užívání hry je upraveno těmito obchodními podmínkami a pravidly hry. Jakákoli změna je možná pouze písemným dodatkem mezi uživatelem a provozovatelem.
- Uživatelé
- Uživatelé hrají hru za účelem zábavy. Užívání hry k obohacení je v rozporu s těmito podmínkami.
- Uživatel se zavazuje k dodržování obchodních podmínek a pravidel hry.
- Pokud uživatel jedná v rozporu s podmínkami nebo pravidly, vyhrazuje si Provozovatel právo účet dočasně zablokovat (ban) nebo trvale smazat. V případě trvalého smazání propadají veškeré zakoupené Techpointy, VIP a služby bez nároku na refundaci.
- Uživatelský profil
- Profil nesmí obsahovat erotické, rasistické, vulgární, či jinak nevhodné prvky.
- Profil musí být spravován jedinou fyzickou osobou. Pokud jedna osoba spravuje více profilů, mohou být všechny smazány.
- Uživatel smí vlastnit pouze jeden profil. Z jednoho PC smí hrát pouze jeden hráč; výjimku může povolit Provozovatel dle pravidel hry.
- Uživatel smí spravovat pouze profil, který si sám zaregistroval; nesmí se přihlašovat na cizí profily.
- Uživatel je povinen se do hry přihlásit alespoň jednou za 30 dnů. Pokud se tak nestane, může být účet deaktivován nebo trvale smazán bez nároku na refundaci zakoupených služeb a Techpointů.
- Užívání hry
- Hra je bezúplatná; nadstandardní služby jsou poskytovány za úplatu dle ceníku.
- Hru lze užívat pouze prostřednictvím webového prohlížeče.
- Uživatel odpovídá za funkčnost svého HW a SW. Provozovatel negarantuje dostupnost na HW/SW uživatele.
- Uživatel nesmí používat nepovolené nadstavby prohlížeče, skripty či automatizaci, které nejsou výslovně povolené Provozovatelem.
- Uživatel hraje dobrovolně a nebude požadovat náhradu za škody v reálném životě.
- Dostupnost hry
- Dostupnost hry není garantována.
- Provozovatel prohlašuje, že hru provozuje dle svých technických možností a zásad slušného jednání.
- Provozovatel může hru nebo její část kdykoli odstavit z důvodu chyby, údržby, bezpečnosti či jiného závažného důvodu.
- Provozovatel může omezit přístup ze zahraničí nebo anonymních/proxy/VPN serverů.
- Chyby hry
- Hra může obsahovat skryté vady.
- Provozovatel nenese odpovědnost za skryté vady hry.
- Pokud je uživatel poškozen chybou, může požádat o nápravu; Provozovatel negarantuje termín ani způsob opravy.
- Uživatel je povinen nahlásit chyby Provozovateli bez zbytečného odkladu.
- Nadstandardní služby a platby
- Nadstandardní služby jsou odměny za finanční či jinou podporu hry a jsou poskytovány dle ceníku ve hře.
- Hlavní platební jednotkou jsou Techpointy. Techpointy jsou nepřevoditelné do dalšího herního věku a jsou vázané na konkrétní účet.
- Zakoupené služby (včetně VIP a Techpointů) jsou nepřenosné a nerefundovatelné, pokud není výslovně stanoveno jinak v těchto podmínkách.
- Časově omezené služby se během dočasného banu nepozastavují ani neprodlužují a nekompenzují se.
- Ochrana proti podvodům/chargebackům: Při důvodném podezření na podvod, zneužití platebních prostředků nebo chargeback si Provozovatel vyhrazuje právo dočasně zablokovat účet, pozastavit poskytování služeb a požadovat náhradu škody. V odůvodněných případech může být věc postoupena orgánům činným v trestním řízení.
- Zákaz přístupu do hry (sankce)
- Za závažné porušení podmínek nebo pravidel hry, případně jejich opakované porušení, může Provozovatel omezit přístup do hry dočasně (ban) nebo účet trvale smazat.
- Dočasný ban znamená, že po stanovenou dobu nemá uživatel přístup ke hře ani k zakoupeným nadstandardním službám; zakoupené časově omezené služby běží dál a nejsou prodlužovány ani kompenzovány. Techpointy a služby zůstávají vázány na účet a nelze žádat jejich refundaci.
- Trvalé smazání účtu znamená, že uživatel pozbývá veškerý přístup do hry včetně všech zakoupených Techpointů, VIP a dalších položek vázaných na účet; bez nároku na jakoukoli náhradu, vrácení plateb či kompenzaci.
- Omezení přístupu může být provedeno na základě uživatelského profilu nebo IP adresy; uživatel se nesmí pokoušet opatření obcházet.
- Kromě banu a smazání účtu může Provozovatel uložit i jiné sankce, např. omezení komunikace (mute), status Trestanec, odebrání privilegií či smazání planet, přiměřeně povaze a závažnosti porušení.
- Reklamace služeb
- Zakoupené balíčky služeb, které byly zcela nebo zčásti využity, nelze vracet. Časově omezené služby se nekompenzují.
- Za nedostatek služby se považuje její nefunkčnost nebo nedodání Provozovatelem; za nedostatek se nepovažuje změna herní mechaniky, vyvážení hry, dočasná nedostupnost způsobená údržbou či porušením povinností uživatele.
- Uživatel musí nedostatek služby oznámit bez zbytečného odkladu prostřednictvím kontaktu uvedeného v Přílohách.
- Komunikační systémy a obsah uživatele
- Pošta: Provozovatel si vyhrazuje v případě podezření z porušení podmínek nebo pravidel právo nahlédnout do pošty hráče a smazat nevhodnou poštu.
- Fórum a další kanály: Provozovatel může fórum či jeho část uzavřít, mazat nevhodné příspěvky a zakázat psaní.
- Odpovědnost za obsah: Uživatel nese plnou odpovědnost za obsah, který do hry vkládá (chat, fórum, pošta). Je zakázán obsah protiprávní, urážlivý, hanlivý, pomlouvačný, diskriminační, porušující práva třetích osob či pravidla hry.
- Obchodní sdělení a ochrana osobních údajů
- Provozovatel zpracovává osobní údaje v souladu s právními předpisy ČR a EU (GDPR) a Prohlášením o zpracování osobních údajů uvedeným v Přílohách.
- Uživatel souhlasí se zasíláním obchodních sdělení souvisejících s hrou, produkty a službami Provozovatele; souhlas lze kdykoli odvolat dle pokynů v každém sdělení.
- Závěrečná ustanovení
- Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoli změnit tyto podmínky a pravidla hry; změna nabývá účinnosti zveřejněním.
- Proti pravidlům hry se lze odvolat písemně na adresu Provozovatele; nesrovnalosti ohledně obchodních podmínek se řeší písemnou formou.
- Neplatnost jednotlivého ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení.
- Ukončení služby: Provozovatel si vyhrazuje právo hru a poskytování nadstandardních služeb kdykoli ukončit, a to bez nároku uživatelů na náhradu či refundaci Techpointů a služeb.
- Rozhodné právo a jurisdikce: Tyto podmínky a smluvní vztahy se řídí právem České republiky. Vztahy, které nelze vyřešit mimosoudně, budou řešeny u věcně a místně příslušného soudu v ČR.
- Požadavky zaslané na [email protected] budou vyřízeny do 30 dnů od doručení.
Přílohy
Mimosoudní řešení sporů (ADR)
V případě spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení České obchodní inspekci, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2, e-mail: [email protected], web: adr.coi.cz.